W czwartek 6 czerwca klasa 2s wraz z wychowawcą – p. Urszulą Gurbą oraz z p. Małgorzatą Łuszcz wczesnym rankiem udała się do stolicy polskich Tatr – Zakopanego. Wyjazd był niezwykle intensywny. Pierwszego dnia po obiedzie udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej wraz z przewodnikiem tatrzańskim – p. Wojciechem. Przewodnik w bardzo ciekawy sposób przekazał nam wiele informacji na temat Tatr, ich powstania, fauny i flory. Widząc naszą dobrą kondycję, zaproponował spacer do Wąwozu Kraków oraz jaskini Smocza Jama. Emocji było co nie miara! Jaskinia, choć krótka, była ciemna, stroma i śliska i aby się z niej wydostać, trzeba było korzystać z łańcuchów. Ale warto było! Po wizycie w schronisku na Hali Ornak, udaliśmy się w drogę powrotną. Wieczorem w ośrodku czekało na nas wspólne ognisko 🙂

Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się na skocznię narciarską – Wielką Krokiew. Widok skoczni  z góry zrobił na nas spore wrażenie, jest naprawdę stroma… Gratulujemy skoczkom odwagi! Sam wjazd i zjazd kolejką krzesełkową oraz możliwość obejrzenia z jej perspektywy tatrzańskich szczytów, również nam się podobał 🙂 Kolejnym punktem programu był spacer po Krupówkach. Na koniec wjechaliśmy kolejką linowo – terenową na Gubałówkę. Panorama Tatr oraz okolicznych miejscowości była przepiękna! Zrobiliśmy sporo zdjęć. Zobaczyliśmy też z góry, jak długą trasę tego dnia przeszliśmy, wyruszając z dość odległej Olczy 🙂

Wycieczka była bardzo udana 🙂 Jesienią planujemy jeszcze jeden, choć krótki, wspólny wyjazd. Matura za pasem…